Thursday, June 11, 2009

Under our house

I love the area under our house. 

It's not only for my car's parking area.



There is a sandbox and playing area where Iki can spend hours playing either alone or with his friends


There is a swing he loves to play

 

There is enough space for him to play with his bike.



It is big enough to host a party for 20 people.


A nice place for lunch on a relaxing Sunday.


Also great for candle light dinner.


I simply love the space under my house.

8 comments:

yun said...

Markus bisa ngga yah masuk situ?? hehehe :P Oh kalo dibagi2 dikasih pintu bisa dibuat kamar ato gudang donk

The Diva said...

this is a cool space!! Is it normal to have a high house in Sorowako?

benova said...

lucu ya...itu dibawahe bisa seorang gede tinggi?
Tp kok ketok dari luar pendek??
Apa aku slh lihat hehehe.

The Diva said...

kurasa dalem-e bolong Nov. Dari luar pendek tapi didaleme atape cowong rasane ya?

Ayu Mamisinga said...

waah asyik!

mamanya Rui & Rei said...

keren.., cobak di jepun mana ada rumah kayak gini ya, Moet.

btw, iya adiknya Rui udah lahir. Cowok lagi, Moet. Hehe..

mamanya Rui dan Rei said...

Makasih Moet, buat ucapannya.

Sesuatu buat Rei? Yang bisa dibeli di internet? Rei belum punya tali gendongan tuh, bisa gak didapat dari internet ya, hehe...

vini said...

iya ya, i have the same q as ms. benova.