Monday, February 09, 2009

The Party

Last Saturday was the party. The birthday celebration for three of our friends, Jeff, Mike and Geoff. Thank you for the ideas, at last I came to the party with my handmade simple (not so) mini dress. I found the old fabric among my collections, must be from my mother in law. It is a very old fabric. I believe it was really from the 1960's from the smell hahaha!. I don't have boots, so I just wore my pink shoes. I used driving gloves (long ones, to slower my tanning process haha!) as an accesorries, plus a super hot pink wig I borrowed from Bobbie, Iki's school principal, at the last minute! Too bad I forgot my too big sunglasses, but I was pretty satisfied with my outfit :))
I don't have a picture of myself!! I can't believe it! Grrhh!! But I believe someone has, so I will post the picture later on.

But this is my lovely husband hahaha. We decided his costumes just 15 minutes before we left for the party. At first he wanted to go as a hippie with a borrowed red afro wig, but then he thought it would just be an ordinary outfit, so I offered him to wear my yukata. Indeed he was one of the center of attention that night, and he enjoyed it!!!


And these are the birthday boys:



And the audiences:



My pretty hubby then got wild and started to dance with the ladies. He surprisingly caught up with the steps pretty quick. Everyone laughed out loud and there were at least ten people asking me if he was too drunk already. He thought papa-chan was a serious person because he barely talk with everyone!! (ehm, he actually doesn't really talk because of his English level hihihi)



When he was getting hotter, he opened the top part of his yukata and dancing around. At the coffee morning this morning, the wives told me that they were enjoying the 'Geisha Porn' show that night LOL.

He also tried my pink wig



And Margie's hippie wig



He arrogantly challenged Matt



But (of course) was lost within 10 seconds



And still dared enough for a Judo. You could clearly see who the winner was!!



It was a great party. I never thought there would be such party in this far-away Sorowako. Everyone dressed up, and they all did look awesome!


Look, even little Iki also wanted to feel the party eventhough he must stay at home with 'bibik' :p





Thank you for the party ideas. Tomorrow I will ask little Iki to pick up the winner (^___^)

3 comments:

mamanya Rui said...

Haha, ngakak aku lihat "geisha" nya. Btw, Iki chan pantes pake wig yang panjang ya. Sayang photomu gak ada, Moet.

The Diva said...

FOTOMU ADA GITU LHO Muttt, bareng orang2, tapi kok kamu KECILIN jadi collage lahhh gak keliatannnn.

Ayo taruh foto yang gedeee.

HIROOOOOOO, I can't believe he could be that wild!!! Huahahahaha, damn, I missed out the Geisha porn!! Did you at least record it on vido, Mut???
I always thought he's a quiet person, apparently looks can deceive, hihihi.

LadyinRed said...

Huahahaha! Hiro is a porn geisha for the night, so funny! Iya, surprised loh kirain dia kalem, ternyata.... Iki, you look so cute with those wigs! And pretty too! :D