Saturday, July 19, 2008

Next two (or three) months resolution

  • Pilates Abs at least 4 times a week
  • Hands exercise at least 2 times a week
  • Legs exercise at least 2 times a week
  • No food after 7 p.m
  • Once a day only "heavy" snack
  • Body weight 40 kg
  • Waist size 58
You can do it, Imoet-chan!!!!!!!!!!!

5 comments:

Lady in Red said...

How do you find the time? *berdecak kagum*

Btw, kamu itu bener2 imut buanget ya, Moet. If you can walk around wighing 40kg without looking anorexic, you are very petite... Aku sekarang berat 48 merasa kekurusan tapi berperut buncit... Hehehehe :D

imoet said...

Lady,
tinggi badanmu berapa dulu?!?!?!
i'm less than 150 cm (>.<) ==> gak sanggup menyebutkan angka pastinya :p

RinAku said...

hahahaha..somebody is on a strict diet here!

benova said...

Imoet,

I;m back.............
And..also your raisin pie and dried salmon fish.

when can you come here...neh
huehehe, soale aku wes gatel ada makanan pengin tak caplok wae hihihi.
En..sorry nih..rasane pie ne bukan seng persis ama yg kamu pesen, ternyt aku lht ada raisin pie lainnya di Haneda airport.waaaa....

En...gak usah pake diet2 an lah Mut, wes imut tambah mut..mut..lagi lak gak kuat gendong Iki...hahahaha.

The Diva said...

hahaha aku juga butuh diettt, hiksssssss....

ortuku mau dateng, pasti ntar ributtt kalo liat bentuk ku sekarang dibilang genduttt.

hahaha diet untuk alasan yang salah :-D

kamu mosok ga sampe 150 seh Mut? aku ae 150 lho,perasaan kita dulu sama kok tinggine???!!!!